domingo, 18 de marzo de 2012

Docente: 8 motivos para crear o teu blog en 2012


Xa que empezamos una nova experiencia educativa creando este blog, non está demais que o primeiro artigo que publique sexa para recomendar a tódolos docentes a lectura deste documento do blog de TotemGuard que nos fala precisamente dos beneficios de crear un blog.
Ven a dicirnos que cada docente que crea un blog ten os seus propios motivos, pero que regularmente entre todos eles se repiten sistematicamente 8 motivos:
1. Reflexionar a posteriori sobre a evolución do teu traballo e pensamento
2. Progresar en competencias TIC
3. Comunicar con outros profesionais da educación
4. Conectar cos alumnos e pais
5. Mellorar a presentación oral e escrita
6. Desenrolar o teu lado máis creativo
7. Expandir as túas oportunidades profesionais
8. Cambiar a imaxe pública do docente
Se estes motivos poden ser suficientes para iniciar un blog, no meu caso concreto, que son orientador, ademais poderiamos engadir sen dúbida:
● Poder acceder á documentación que queiran compartir con nos os profesores e outros orientadores, de forma privada e segura.
● Axúdanos a ser un facilitador de ferramentas, un animador de cambio, de inclusión das TIC na educación e dinamizador de entornos comunicativos dixitais, un difusor de información de todo tipo…
● Ofrecer ás familias materiais de interese para formarse nos temas relacionados coa educación dos seus fillos.
● Poder resolver as súas dúbidas puntuais sen necesidade de concertar unha entrevista.
Ademais, ó quedar as preguntas e as respostas publicadas poden servir a outras persoas con interese nos mesmos asuntos.
● Recopilar recursos, webs, ferramentas para a formación, materiais, etc.
● Proporcionar aos titores e ao profesorado en xeneral materiais de utilidade para a acción titorial : técnicas de estudo, titorías interactivas, guías sobre ciberbullying, redes sociais, materiais das probas de diagnóstico, educación en valores, para a convivencia…
● E moitos outros motivos, nos que seguro que xa estades pensando.

No hay comentarios:

Publicar un comentario